Anouk van der Veen – BuroSocial

Mijn naam is Anouk van der Veen, al vanaf jongs af aan heb ik een passie voor ondernemerschap, communicatie en creativiteit. In september 2017 besloot ik van mijn passies mijn werk te maken en startte ik mijn eigen bedrijf genaamd ‘Buro Social’

Met mijn onderneming wil ik andere ondernemers helpen met het neerzetten van de juiste marketingstrategie en unieke content voor socials, websites en offline kanalen.

Anouk van der Veen – BuroSocial"“Het start met jouw eigen verhaal”"
Editie:12
Bedrijf:Buro Social
Hogeschool:Hanzehogeschool
Functie:Eigenaar Buro Social

Communicatiepartner
Wil jij geen saaie marketingrapporten lezen, maar creatieve, enthousiaste en gezellige marketingsessies die jou echt helpen, dan ben je bij mij aan het juiste adres.

Door samen aan de slag te gaan met de strategie en de doorvoering daarvan krijg je een consistente lijn in jouw marketinguitingen en word je steeds vaker herkent.

Belangrijk hierbij is dat jouw boodschap verpakt wordt in een uniek jasje en dat is mijn specialiteit. Als communicatiepartner sta ik voor je klaar van het bedenken van een strategie tot het uitvoeren van jouw marketingsacties.

Content dat opvalt
Als ondernemer weet je goed wat je producten en/of diensten zijn, maar weet jouw doelgroep dat ook? Jij weet namelijk wat je graag zou willen vertellen, aan wie en wat die doelgroep met de informatie moet gaan doen. Nu komt het erop aan, want hoe zorg je dat die boodschap ook precies goed overkomt? Daarbij kan ik je helpen!

Met mijn bedrijf help ik andere ondernemers bij het maken van verschillende vormen van content. Je kunt hierbij denken aan foto’s, teksten, artikelen, persberichten en flyers. Dit hoort allemaal in een lijn te zijn en jouw klant moet je direct kunnen herkennen.

Hiervoor heb je een goede strategie, positionering en huisstijl nodig, die je consequent doorvoert.

Persoonlijk contact op nummer 1
Ik ben gek op social media, maar persoonlijke communicatie staat bij mij op de eerste plaats. Mijn klanten mogen mij altijd mailen, bellen of appen, ik vind het belangrijk om voor ze klaar te staan. Bovendien vind ik het fantastisch om een kijkje te nemen in de keukens van andere ondernemers, ik kom dan ook regelmatig langs bij mijn klanten om even bij te praten. Zo blijf ik goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en onderhoud ik het  contact met het bedrijf en de mensen erachter.

Doelen voor de Noorderlingen
Kennis delen, groeien en nieuwe dingen leren, dat is wat ik verwacht van de Noorderlingen. Niet voor niets, werd ik verliefd, op deze minor, toen ik hem in de brochure zag staan.

Mijn doel tijdens deze minor is, om mijn bedrijf zo in te gaan richten, dat ik na het afstuderen meteen fulltime aan de slag kan als ondernemer!