Julius van Bragt – The Tea Time Club

Wij geloven dat de beste manier om dat te doen is met 100% biologische ingrediënten, en gewoonten die je ondersteunen. De manier waarop wij je ondersteunen is door een product, met de kracht van de natuur, geweldige smaak en het zorgt ervoor dat je nog meer geniet van het moment, voor jezelf of met anderen. Wij verkopen gewoon geweldige biologische thee. Ons motto is: “Elke slok telt”

Julius van Bragt – The Tea Time Club"Ons motto is: “Elke slok telt”"
Editie:16
Bedrijf:The Tea Time Club
Hogeschool:Hanzehogeschool

Mijn naam is Julius van Bragt, derdejaarsstudent Ondernemerschap & Retail Management aan de Hanzehogeschool Groningen. Ik ben medeoprichter van The Tea Time Club. Dat is ons familiebedrijf in premium, losse, biologische thee. Bij The Tea Time Club zijn wij ervan overtuigd dat als jij goed voor jezelf zorgt, je beter in staat bent de dingen die voor jou belangrijk zijn voor elkaar te krijgen.

Wij geloven dat de beste manier om dat te doen is met 100% biologische ingrediënten, en gewoonten die je ondersteunen. De manier waarop wij je ondersteunen is door een product, met de kracht van de natuur, geweldige smaak en het zorgt ervoor dat je nog meer geniet van het moment, voor jezelf of met anderen. Wij verkopen gewoon geweldige biologische thee. Ons motto is: “Elke slok telt”

Ik heb voor de Noorderlingen gekozen omdat ik dankbaar gebruik ga maken van de expertise die de Noorderlingen biedt en er niks vetter is dan bezig zijn met je eigen bedrijf en daarvoor studiepunten te krijgen.

Het onderwerp van mijn minor is de zakelijke markt en dan met name bedrijven die klantencontact hebben waarbij deals worden gesloten in het hogere segment. Bijvoorbeeld: advocaten, makelaars, 1op1- coaches (high end), vastgoedbedrijven, marketing bedrijven en sportbedrijven.

Bij de Noorderlingen verwacht ik een mooie start te maken op de zakelijke markt, mezelf verder te ontwikkelen als ondernemer en gelijkgestemde studenten te ontmoeten.